Ar atėjo laikas atsinaujinti internetinę svetainę?

Ar žinote kas kiek laiko rekomenduojama atsinaujinti internetinę svetainę? Visam pasauliui taip greit judant į priekį svetainę reikėtų atnaujinti kas trejus metus, nekalbant apie nuolatinį naujos informacijos kėlimą.

Tad kokie ženklai rodo, kad metas atsinaujinti?

01. Nėra internetinės svetainės konversijų

Matote jog į jūsų svetainę užeina daug vartotojų, tačiau konversijų, kaip nėra – taip nėra? Tai tikriausiai vienas iš pagrindinių ir didžiausių ženklų, kad kažkas nėra taip, kaip turėtų būti. Žemiau pateiktos problemos kurios tikriausiai ir sukelia šį galvos skausmą jūsų verslui.

02. Svetainė nepritaikyta mobiliems įrenginiams

Na, tikriausiai mažai yra like svetainių kurios vienaip ar kitaip nebūtų pritaikytos mobiliems įrenginiams, tačiau tokių tikrai yra. Šioje vietoje nereiketų apsigauti, pritaikyta mobiliems įrenginiams ne visuomet reiškia gerus rezultatus. Dažnai svetainių kūrėjai, ypač dirbantys su dizaino šablonais dizainą pritaiko tiek, kiek yra paruošta pagal šabloną, tačiau dažniausiai tai nėra geras sprendimas. Kuriantis internetinę svetainę derėtų susirasti komandą kurioje būtų vartotojų potyrių ir sąsajos dizaineris (UX / UI) ir dizainą kurtis nuo nulio. Dirbant tokiu principu, gautumėt produktą kuriam dizainas būtų pieštas ir testuotas keliuose įrenginiuose tos srities specialisto ir tik tuomet būtų perduota programuotojams jį suprogramuoti.

03. Erzinanti ir nepatogi svetainės struktūra

Su šia problema dažniausiai susiduria įmonės kurių svetainės, ar elektroninės paruotuvės yra didesnės apimties. Dažnai tai būna įmonės teikiančios keliasdešimt paslaugų ar gaminančios ne vieną rūšį produktų. Nepatogi svetainės navigacija priveda prie to, jog klientas neradęs ko ieškojo tiesiog palieka jūsų svetainę ar parduotuvę ir greičiausiai eina pas jūsų konkurentus.

04. Sutrikęs svetainės funkcionalumas

Jeigu jūsų svetainė buvo kurta gan seniai, o įmonė kuri turėjo prižiūrti svetainę nebeveikia, didelė tikimybė, kad funkcionalumų esančių svetainėje veikimas gali būti sutrikęs. Tokiu atveju dažnai bendras svetainės veikimo lygis turėtų būti žemas – lėtas krovimas, esančių funkcijų neveikimas didelės priežastys prarasti potencialius klientus.

05. Svetainė neatitinka įmonės įvaizdžio

Dažnai įmonės savo veiklą pradeda nuo nieko, tad visas biudžetas yra limituotas, tačiau plečiantis įmonės veiklai nereikėtų pamiršti ne tik vidinių procesų. Įmonės įvaizdis, prekinis ženklas, komunikacijos kanalai ir žinoma internetinė svetainė neturėtų stovėti vietoje, o lygiai tiek pat augti. Vartotojams kurie užsuka į jūsų svetainę tai kelia emocijas, jos gali būti įvairios, patikimumas, rimtumas ar atvirkščiai? Spręsti reikėtų tik jums.

Apibendrinimas

Tai tik kelios pagrindinės priežastys kurios rodo, kad skaitmeninėje erdvėje – jūsų įmonė stovi vietoje. Visi norime daugiau klientų ir veiklos plėtros, išnaudokime visus kanalus tam jog pasiektume rezultatus kurių trokštame.

Reikalingas internetinės svetainės sukūrimas ar atnaujinimas?

Pasinaudokite nemokama konsultacija ir mūsų komandos specialistai susisieks su jumis 24 valandų laikotarpyje.